lördag 9 februari 2008

Krax v 3!

I dag åkte vi hem.
Jag som älskar att resa har nog aldrig tidigare kännt mig så lättad över att få komma tillbaka till hemadressen.
Vid det laget hade jag tappat rösten helt och var helt igentäppt.
Dock släppte det mesta av nästäppan redan i bilen från flygplatsen, men kraxa och hosta (stämbanden är helt slut varför jag fått en grym rethosta) lär jag nog få göra några dagar till.

Blir därför inget föreningsårsmöte för mig imorgon.
Nu avgår jag ur styrelsen och för första gången på nästan 20 år har jag inget styrelseuppdrag och tänker inte ta något nytt förrän jag vet vad som blir nästa punkt på livsagendan.
Känns förbaskat skönt.
Dock får min reträtt ske utan min närvaro.

Nu har jag bara ett gammalt protokoll från ett möte innan vi drog iväg på semester som ska skrivas, sedan är jag klar.
Men först ett långt argt mail till resebolaget.
De har ett och annat att förklara tycker jag.

Inga kommentarer: