måndag 9 juli 2007

Vad skulle man göra utan garage?

Nu är maken äntligen på väg mot Irland!
Skriver äntligen därför att han pga flygstrul inte kom iväg förrän på andra försöket och då från en helt annan flygplats än det var tänkt.

Själv har jag precis grundmålat den SISTA plankan till vårt fasadbytarprojekt!

Känner mig riktigt duktig!

Nu tänker jag ordna något gott att äta, ett litet glas vin och sedan krypa upp i soffan och läsa slut boken jag somnat med i nypan de senaste tre veckorna (pga att jag varit helt slut - inte för att boken är dålig - tvärt om!)

Tack och lov för garage - hur skulle man klara av ett målningsprojekt under en svensk sommar annars?

1 kommentar:

Helga sa...

Hej!
Tack för kommentaren på min blogg! Jadå, du får gärna länka, och välkommen tillbaka. Som du kanske såg har jag inga länkar på min blogg, är för lat för att underhålla dem ;-)