onsdag 4 februari 2009

Jag måste ätit nått olämpligt sa kannibalen…

…för det sparkar så förbaskat

Lilla Grodden,
Nu har du tagit dig ända till ”levnadsvecka” 29 och de senaste dagarna har du verkligen gett dig till känna.
Från att ha varit lugn i flera dagar (sovit?) sprattlar du nu hej vilt, vare sig jag står upp eller ligger.

Idag satt jag på telefonmöte tillsammans med Wannabebondmoran.
Mitt under mötet började du kicka så hela magen rörde sig!
Stackars bonnmoran såg ut som hon skulle kasta sig på telefonen och ringa snyggingen i X-files direkt – aliens!

I förrgår kväll försökte jag sova på sidan, då buffade du i båda sidorna – samtidigt! Kanske hamnade du med huvudet ner? Populärt var det iallafall inte!
Mannen, som hade armen över min mage, kan svära på att det måste gett utslag på seismologernas mätare i Uppsala!

Börjar känna mig lätt mörad innifrån.
Samtidigt är det en både fascinerande som otäck känsla att se sin egen mage helt plötsligt få bulor och röra sig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Gaaaaah- mest otäckt om du frågar mig! Jag lovar att tycka h*n är sötare väl ute i dagsljus...=)