onsdag 1 oktober 2008

Bröllopsdag och KUB-test

Igår firade vi tvåårig bröllopsdag jag och Mannen.
Tyvärr var det tisdag, Mannen var på resande fot men hämtades upp vid stationen på seneftermiddagen.
Själv hade jag en stor redovisning på jobbet idag som jag så sent som i går morse inte hade en susning om hur jag skulle lägga upp.
Därför gick hela dagen och stora delar av kvällen till jobb.
Ett litet firande i form av en middag på stam-resturangen fick vi dock till.
Och lite prat om året som gått och det som förhoppningsvis ligger framför oss.
Resten av firandet tar vi i helgen.
På fredag morgon går planet till Rom.

När jag sent i gårkväll varvade ner med lite slösurfning fick jag dock en smärre stresschock.
Vill man göra NUPP och KUB test ska detta tydligen göras INNAN utgången av vecka 14.
När vi ska till MVC kommer jag vara I vecka 14!
Hittade i går en privatklinik som utför testerna här i stan. Dock till det facila priset av 2000 spänn.
Har nu preliminärbokat en tid där och samtidigt mailat MVC för att se hur de tänkt.
Jag VET att jag påpekade både min ålder och vilka tester vi vill göra redan när jag bokade ursprungstiden.
Lär återkomma i frågan.

En sak är dock säker.
Gud vare tack för Internet!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ha en härlig Rom-resa!

Kramar

Lisa