tisdag 23 september 2008

Tillägg Gravidstatus v11-12

Stort fall i rätt riktning.
Verkar som jag äntligen slutat frysa!
Något det känns som jag gjort konstant de senaste fem/sex veckorna.
Skulle tro att all näring (trots att jag äter som ett mindre Gotlandsruss) går åt till Grodden.
Antingen har kroppen börjat vänja sig eller också är Grodden lite mindre hungrig för tillfället.
Har iallafall införskaffat en gosig tröja i helgen.
Att ta till när/om jag börjar huttra igen...

Kanske är det vällingen som gör susen?
Välling?
Joråsåatt...för att ha något snabbt att mota illamåendet med (nu är det inte allt för utbrett men likväl otrevligt) köpte jag vällingpulver i fredags.
Avslutar dagen med en kopp (skulle jag vakna på natten och inte kunna sova blir det en till) och blir det en sen morgon (typ helg) så tar jag en innan jag börjar dagen.
Inbillar mig att det ska hålla blodsockret på en hyffsat jämn nivå.
Hittills verkar det funka.

Inga kommentarer: