onsdag 19 mars 2008

Trött och roliga veckan...

Just nu är jag så trött så jag knappast vet vad som är upp och ner.
Trodde det var ett skämt när klockan ringde i morse. När jag så småningom väl insåg att det tyvärr var sant, tog det trots det närmare en halvtimma innan jag, mer eller mindre medvetslös, släpade mig ur sängen.

Misstänker att det beror på att jag har "roliga veckan" eller vad man nu väljer att kalla eländet.
Kroppen har kommit igång med besked kan man säga. Jag blöder av bara skrutt....
Konstaterande nummer två är att jag inte kommer behöva nyttja det där graviditetstestet jag köpte "bara utifall att" den här månaden heller.

Fast å andra sidan, vad hade jag väntat mig?

För att det ska "bli nått" krävs att jag och Mannen tillbringar iallafall viss del av tiden på samma adress.
Dessutom krävs att man, när man väl gör det, inte är så förbaskat trött att man somnar redan INNAN huvudet nått kudden.

Får hoppas på nästa månad istället.....

Inga kommentarer: