måndag 22 oktober 2007

Prao på nya jobbet

Har varit och "praoat" på mitt nya jobb. Träffat chef, kollegor och min blivande "parhäst". Dessutom fick jag en rejäl inblick i det system jag ska jobba med frammöver. Snacka om introduktion! Känner mig väldigt väl omhändertagen och det här har nog alla förutsättningar att kunna bli ett roligt jobb.

Känns rätt i magen.
Framförallt för att det är en organisation som har en starkt etablerad projektkultur med projektmodell och allt! Med mig hem har jag därför en trave böcker om modellen (på eget bevåg, ska jag snabbt försöka komma in i kulturen måste jag känna till "ryggraden") och diverse annat material att läsa in.

Det har ju inte varit särskilt mycket projekttänk här på bloggen på ett tag. Jag hoppas det ska bli ändring på det frammöver.

Inga kommentarer: