torsdag 25 december 2008

Jösses vad tiden går!

Jag har inte uppdaterat min stackars eftersatta blogg sedan innan lucia!
Kan bero på att det varit fullt upp på jobbet.
Kan bero på att jag försöker minimera tiden framför datorn för att inte spä på problemen i ryggen.
Kan bero på att ALLT ska vara klart innan jul.
Eller en kombination av ovanstående.

Nåväl, nu är jag i alla fall tillbaka på banan.
Deadlinen på jobbet innan jul passerade vi med 30 minuter till godo, besöket hos barnmorskan samma vecka gick bra (Grodden mår fint) och nu har vi tagit vår älskade LillaHusetPåHjulen till norska fjällen för att fira jul.

Efter någon dag på plats lyckades vi till och med få uppkopplingen att fungera, så nu finns det chans att jag ska kunna komma ikapp med lite inlägg om allt som hänt på sistone.
Men till dess - God Jul eventuella läsare och hoppas ni får en fin och avkopplande julhelg!
// Mysan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mysan,

Saknar dig och dina reflektioner....

kram,
A