måndag 18 februari 2008

Vill inte Langley Travel ha några kunder?

För en vecka sedan skickade jag ett mail till Langley Travel angående de problem vi hade under vår resa till Val Thorens. Idag skickade jag ett till:

Hej XX, det har nu gått en vecka sedan jag skickade mitt mail till er angående de problem som uppstod under vår vistelse i Val Thorens.
Fick då svaret från dig att mailet skickats vidare till reklamationsavdelningen, sedan dess har jag inte hört något från er.

Jag anser att företaget borde fundera lite över hur man hanterar sina kundärenden.
Det här stärker inte direkt bilden av att Langley är ett företag som värnar om sina kunder.
Jag väntar fortfarande svar på mina frågor samt upplysning om hur ni tänker hantera ärendet.


Återstår att se om jag får något svar den här gången, annars får jag väl dra frågan vidare. Jag tycker det är oansvarigt att ha gäster boende i ett hotell fullt av svartmögel! Enkel standard, javisst, men ett sjukt boende är INTE att likställa med enkel standard, iallafall inte i min värld.

Träffade igår en kompis som har lång egen erfarenhet av allergier, bland annat svartmögel.
När hon fick höra om vår vecka var hennes kommentar; - "Det där är en provkarta på allergiska reaktioner. Problemet är att det dessutom kommer sitta i ett bra tag därefter eftersom du andats in sporerna och de sas finns kvar i kroppen".

Jo tack, jag känner det.....

Uppdatering: Langleys respons hittar du här.

Inga kommentarer: