fredag 14 september 2007

Fredag

..och jag känner mig helt slut! Nada energi!

Igår sammanstrålade vi äntligen hemma.
En jetlaggad man från USA med flyg via Köpenhamn,
Katten med bil från kattvakten
Jag med bil från Y-by Mörka Skogen.
Mannens väska kom med senare plan.

Alla under samma tak för första gången på nästan två veckor.

Vi firade med en tur till Konsum, grötmiddag (vilket är ungefär vad man orkar klämma i sig i jetlaggat tillstånd när kroppen egentligen har en helt annan klocka än den man för tillfället följer) samt lite nya luktagottprylar med IP-adress!
Fick en helt underbar röd Ipod-NANO! Det sötaste jag sett på länge.....



Därefter sova - i egen säng! Tänk att det kan kännas så lyxigt :-)

Idag är det väldigt mycket fredag. Kan inte den här arbetsdagen ta slut snart? Själv gjorde jag det redan i höjd med frukosten imorse.

På jobbfronten intet nytt, i tvättkorgen desto mer....

Inga kommentarer: