torsdag 24 september 2009

Trött

Alltså går inte den här förkylningen över snart så jag får börja träna blir jag galen!
Jag sover skit när jag inte får röra på mig.

I gårkväll somnade jag inte förrän straxt efter midnatt efter att ha ammat en vrålhungrig Lilla A en extra gång.
1.20 vaknade hon punktligt igen och ville ha mer (även hon är förkyld samt håller på att få ytterligare en tand varför hon är extremt hungrig om nätterna just nu)
Eter det somnade jag inte förrän 03.20.
Det GICK bara inte att komma till ro.

04.15 var det dags igen -MAT! NU!
och sedan (tror jag) ytterligare en gång innan klockan ringde 07.00.

Det är inte hennes ätande som är problemet. Det fixar vi fint bara jag får röra på mig så jag slipper ligga sömnlös för att kroppen helt enkelt inte är trött förrän efter 03.
Ska försöka låta bli att falla för frestelsen att somna tillsammans med lilla A när det är dags för eftermiddagsluren får vi se om natten som kommer blir bättre men just nu är jag TRÖTT.

Inga kommentarer: