onsdag 14 januari 2009

Nää, jag har inte dött

Min stackars blogg är mer eftersatt än den någonsin varit.
Beror inte på att det är för lite i livet just nu.
Tvärt om.
När vi nu gått in i graviditetsmånad sju är det mer ”tänkarskalle” än på länge.

Problemet är att jag har fastnat i Moment 22.
Så mycket jag skulle vilja skriva om att det blir…ingenting.
Har inte tiden att få ner allt på pränt.

Ska dock försöka mig på en Catch Up.
Den lär dock ta några kvällar i anspråk.
Men jag vill.

Så eventuella läsare – hav förtröstan….

4 kommentarer:

Lisa sa...

Härligt att ha dig på banan igen, kompis!

A N N I K A sa...

Känner igen det där. Ju längre man dröjer, för att man inte kan formulera allt man vill ha sagt, desto mer blir det som man vill få på pränt... och till sist är det ett gigantiskt projekt att ens meddela minsta lilla i bloggen - eftersom allt det där osagda hänger över en hela tiden.

Anonym sa...

Tur att det äntligen hände något, hade nästan gett upp och tryckt på radera:-)

Fröken Dr sa...

Du är värd att vänta på!