onsdag 6 augusti 2008

Är det inte lunch snart?

I gårkväll var Kusinsyrrorna tillsammans med en pojkvän (ytterligare en Rockpojke) och Ljudmuppen över på en bit mat och "catch up"

God mat (kan varmt rekommendera Panna cotta med jordgubbar med basilika - supermumsigt!) prat, skratt, mera skratt och sedan lite dansmatta...helt plötsligt var klockan över elva!

När väckarklockan ringde fem i morse var det ganska segt att ta sig upp. Under några minuter låg jag och funderade över om det verkligen inte fanns någon liten anledning till att få vända mig på andra sidan och somna om. Slogs dock av insikten om att jag faktiskt LOVAT Mannen skjuts till tåget vilket gjorde att det bara var att masa sig upp.
När jag lämnat av honom fick det bli en morgonrunda i spåret.

Lugn joggning. Kroppen fick jobba på egen hand och en timma senare hade jag faktiskt tagit mig runt en mil i duggregnet.

I övrigt är tillvaron rätt seg. Har inte kommit upp i tempo efter semestern ännu.

Just nu känns det mest som att det borde vara lunch snart....

Inga kommentarer: