torsdag 26 juni 2008

Målrakan

Nu börjar det närma sig.
Imorgon ska det kollegorna och jag strävat mot hela våren vara klart!

När vi satte oss för att göra ”upploppsplaneringen” i början av juni tittade vi på varandra och konstaterade att det här blir tight.
Det borde inte gå.
Fyra veckor till deadline och av dem har två innehållit helgdagar, ”sluta innan helgdags-dagar” och semesterstarter.
Lägg därtill att mycket av jobbet var beroende av leverantörer i en annan tidszon, varför merparten av alla möten fått hållas efter klockan 13 om dagarna.
Nu ser det ändå ut som vi mot alla odds kommer att lyckas!?

Därefter tar jag SEMESTER!
För att fira den (och att vi förhoppningsvis kommer i mål – inte sälja skinnet innan björnen är skjuten……) la jag i morse beställningen på en sådan här…




Leveranstid 2-7 arbetsdagar.
Läääängtar!!!


Hrmm…jag börjar nästan bli tjejig?!
*rodnar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg Sex and the City filmen häromdagen. Och trots alla dåliga recensioner så var den såååå bra!

Gick med några kollegor från jobbet, dresscode var högklackat. Innan filmen var vi självklart tvungna att ladda med Cosmopolitans.

Titta färdigt på boxen och gå på bio sedan