torsdag 6 mars 2008

Recco-sändare?

Började nytt jobb i november och hamnade i hetluften nästan omgående.
Nu börjar nog de flesta se mig som rätt självgående, det märks, inte minst på inflödet av mail!

Idag har det varit rent ut sagt för jäkligt.
Hade en ganska omfattande Att-göra-lista när jag började imorse.
När jag gick hem idag var den ännu längre!

Har betat av den ena punkten efter den andra.
Problemet är bara att så snart jag bockar av en har det ramlat in minst två nya i inkorgen!

Någon som vet hur man fredar sig mot mail-laviner?
Får nog införskaffa en Recco-sändare.
Lär behövas om någon ska hinna fiska upp mig innan jag får andnöd under inkorgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att fiska!

Om inte annat så lovar jag att skicka ett mail med jämna mellanrum, och har du inte svarat inom två timmar så trycker jag på larmknappen (=godisautomaten fylld med Delicatobollar) och skriver en instruktion för mailhantering=)