tisdag 2 oktober 2007

YES!!!

Jag fick jobbet!

Vi var två kvar och de anställde oss båda!
Fick beskedet via rekryteringsfirman när vi var i Paris i fredags.
Sedan dess har jag väntat o väntat...inget "officiellt" besked!
Hallå! Jag måste veta vad som gäller - så till slut ringde jag helt sonika upp!

Ett antal tusenlappar mer i lön
Betald restid
Traktamente
Men framförallt - jobba på hemmaplan! Jag kommer att kunna CYKLA till jobbet!
Wow!

Dessutom tror jag inte min sorti från projektet behöver bli särskilt blodig. Är kallad på MBL-möte för en omorganisering. Ryktet säger en halvering av personalstyrkan. Tror någon av mina kollegor kommer bli ganska glad för att jag går.


Ikväll blir det bubbelvin...

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Vad glad jag blev :-)

/A

Anonym sa...

Nämen stort jättegrattis!! Och skål! :-)

Yogamamma sa...

Stort grattis! Vilken känsla!

Peggy sa...

jättegrattis! hoppas det gick bra igår.

Anonym sa...

Wow! Va kul! Stort grattis oc lycka till med nya jobbet.