måndag 24 september 2007

Kan man söka asyl från tillvaron?

Veckans projektgruppsmöte inställt pga för få deltagare.

Problem med att tillsätta arbetsgrupp för en av projektets aktiviteter. Den part som borde vara mest intresserad är de som är mest svårövertalade.

Helgens kurs som jag dragit i för Föreningens räkning får vi troligtvis ställa in på grund av för få deltagare.

Min äldsta och mest älskade släkting är svårt sjuk. Träffade henne i fredags. Kanske, eller mer realistiskt troligtvis, för sista gången.

Helt plötsligt verkar konflikten med min mor ha tagit ny fart med skumma SMS och martyrdoftande mail som följd. Hur sjutton orkar hon? Vad är det i meningen – LÅT MIG VARA IFRED som är så svårt att förstå?

Dessutom har jag sovit fyra timmar inatt.

Hallå livet – det RÄCKER nu!

Inga kommentarer: